God förmiddag på er!

Skön början på den här dagen... Vi tog en rask morgonpromenad i skogen!
Sen hem å kokade gröt, köpte fiberhavregryn för ett tag sen och det var helt ok!

Efter frukost for jag på en kopp java till min kära kusin Marie. Tack för kaffe image1036
Nu har Massa en stadsresa på G tror jag så det är bara att hoppa in i duschen...

P.S Det vart EN god drink i går, sen somnade man gott ;-) D.S

Ha en bra dag mina vänner & ni andra...

image1038


Åsikter!!
Skrivet av: Britt-Inger

Då måste du ha varit riktigt trött! Annars räcker inte EN drink!

2007-09-20 @ 16:10:39
Skrivet av: sofie

B-I: Ja det kan man lugnt säga, att jag var trött! :P

2007-09-20 @ 20:17:45
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0