*Dog whisper*

Jag har nyss käkat popcorn och kollat på "Mannen som kan prata med hundar"
Alltså WOW vilken kille. Helt sjukt duktig. Hans kunskap skulle jag inte tacka nej till!


Det blev ingen ridning för mig idag...Egentligen så hade jag träning kl 18 men Massa
jobbar över den här veckan så jag har ingen bil med dragkrok..
Men jag hade fullt upp ändå.

 image941Sköt upp i dag inför älgjakten till helgen, det gick bra!
Ska bli kul att jaga igen, har haft en paus på 2 år nu. Det enda jag känner är synd
i år är att vi inte kan vara i jaktstugan, det är liksom tradition att sova där första helgen
på jakten... Leva lite "skogsliv" utan el och såna saker. Äta kolbullar som Lelle fixar,
fast det blir väl i år oxå, HOPPAS JA!! :-) Lelle är en riktig kock han image942 

Nu ska jag kolla på lite utlandsresor, Massa & jag funderar på att dra väg i höst...
Vore toppen att beställa en sån där "all included" resa....Men får vad det blir & om
det blir. Men det är ju helt klart att man längtar bort i detta höst väder!!!!! image943
Men det är mysigt att börja tända ljus igen å så...men detta REGN!!

Jag som är gjord av socker smälter bort..  HAHAHAHAHHAHA!

.


Åsikter!!
Skrivet av: Catrin

Ja, jag vill oxå åka bort..
Men det känns inte som rätt läge + att jag gruvar mig ju sååå för den förbaskade flygningen!! Men vi sparar till en resa och hoppas kunna åka till våren.. Får stålsätta mig till dess =)!
Ses imorn sötnos! *längtar*

2007-09-03 @ 21:51:11
Skrivet av: Maria

Ja han Cesar är ju otrolig med dessa hundar, tittade lite innan jag åkte på jobbet.
Jaså du ska jaga i år, ja man får väl undvika skogen nu ett tag så dom inte tar mig för en älg...fniss
Kram

2007-09-04 @ 00:52:16
URL: http://lofgrens.blogg.se
Skrivet av: Caroline

Grattis till att det gick bra på skjutningen, KUL!!
Ja, hoppas att ni får skjuta lite älgar nu då, så att man får fylla frysen här hemma. Nästa år får jag börja!! Jag längtar! =)

2007-09-04 @ 07:14:34
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0