Antar utmaningen!

Jag blev utmanad av Therese...

Vilket ämne gillade du mest i skolan? Hm, svårt, mycket svårt...Bild.
Nämn ett jobb som du aldrig skulle kunna tänka dig att ha: Programledare för dom här "ring in" programen som går på dagarna!!
Är du troende? Nix!
Vilken färg har din tandborste? Vit & grön
Har du åkt ambulans nån gång? Inte vad jag kommer ihåg
Tycker du om DrPepper? Uäk!
Har du fått massage nån gång? Japp, men alldeles för sälllan nu mera..
När klippte du dig senast? 18/8 (själv,haha)
Sötlakrits eller saltlakrits? Saltlakrits
Ser du dig själv som lång eller kort? kort tyvärr
Vad har din mobiltelefon för märke?   Sonyericson
McDonald´s eller Max?   Max, UTAN TVEKAN!
Har du ett överkast på din säng? Haha, nej.
Har du brutit nåt ben nån gång?  Ja, nyckelbenet
Använder du ett bokmärke eller gör du "hundöron" i böcker? Hundöron
Hyrfilm eller biobesök? Både och men det blir mest hyrfilm
Tycker du om ord? Det har jag aldrig tänkt på.. men uppskattar nog mer handling..
Minns du någon speciell person från din barndom? Många,speciellt farmor...
Har du hår på ryggen?  Nej
Äter du fiskbullar? Vidrigt!
Beskriv din humor:  Knepig... :P
Använder du morgonrock? Japp
Sist du dammsög, dammsög du bakom soffan då?Nej..
Nämn en sexställning du gillar: Ja det kan ja bju på!...missionären är aldrig fel. Haha
Har du ordning eller oordning i dina byrålådor? oOrdning
När blir man vuxen, enligt dig? Svårt att svara på...
Använder du balsam efter schamponeringen? Alltid!
Nämn en skiva ur din skivsamling: Madonna
Vad gjorde du i går kväll? Satt vid datorn
Yngre eller äldre män? Kärlek är ingen siffra, enligt MIG
Använder du accessoarer? Japp, love it!!
Har du varit riktigt, riktigt megafull någon gång? Japp :-/
Vill du skaffa barn? Inte just nu, kanske..
Hund eller katt?     Har hund, häst och katt
Har du några syskon? 2 st
Var är dina föräldrar ifrån? Viskan, Fränsta
Har du hånglat med någon av samma kön? Hihi, japp
Vilken kanal tycker du bäst om? 5;an
Brukar du handla på second hand? Nix
Har du en tatuering någonstans? Nej
Jeans eller shorts?  Shorts?...
Var fikar du helst? Hos Mamma & Pappa
Vilken butik hittar du alltid någonting i?     H&M och Cubus
Vinter eller sommar?    Definitivt SOMMAR
Vem står dig närmast?  Min vän Kina
Vilket klädesplagg är ditt bästa köp? En svart kofta som jag TYVÄRR tappade bort i juli!!!!
Till vilket land skulle du vilja åka?  Thailand
Var bor du om 10 år?     Troligen häromkring
Världens bästa uppfinning? datorn *fniss*
Mammagris eller pappas lilla flicka? BÅDAS ;-)
Hur svarar du i telefonen? -Sofie
Har du någon dålig ovana? Flera :P
Skulle du kunna byta liv med någon, och i så fall med vem? Ingen aning
Är du duktig i skolan?    Hade kunnat gjort bättre ifrån mig
Kommer du ihåg första kyssen med din älskade?     Självklart...haha, rolig historia...

Jag utmanar: Carro,Maria, Anita, Nikita & Ellenor

Åsikter!!
Skrivet av: neta

Gu vilka färger,fjolla... :P

2007-09-07 @ 12:03:38
Skrivet av: josefin

hej sofie jag mår bra mår du bra jag såg att du hade skrivit på min blogg jag mår alltid bra på skolan jag tycker om när du skriver på min blogg
:-) kram kusinen josefin :-)

2007-09-07 @ 14:12:37
Skrivet av: josefin

du har fina färger på din blogg sofie kramar josefin
:-) :-)

2007-09-07 @ 14:15:24
Skrivet av: Anonym

jag kan ge dig massage

2007-09-07 @ 14:47:49
Skrivet av: nikita

jag ska jag ska jag skaaaa ;)
ha så skojj i helgen !!

2007-09-07 @ 18:17:00
URL: http://nikital.blogg.se
Skrivet av: Anita

Tack för utmaningen,den är fixad!

2007-09-07 @ 21:11:02
URL: http://krickelinan1971.blogg.se
Skrivet av: sofie

Neta: det är ju snyggt! HAhah!

2007-09-09 @ 23:17:55
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0