<3

Jaha ja, måndag igen.
Tankarna snurrar på HÖG varv...hm, vet inte riktigt varför egentligen...image1052
Men men, ska ut på promenad nu & sen ska jag ut å rida så jag har lite tid
till att rensa tankarna då!


Satt & läste igenom gamla inlägg som jag skrivit i den här dagboken..
fastnade vid ett..

http://sgradin.blogg.se/2007/april/utveckling.html#comment

Hehe, å det fick tankarna att snurra ÄNNU mer! Men det är bara nyttigt.

Men det känns att jag kommit en liten bit till på väg sen jag skrev det
inlägget. Fast jag har även gått på en del bakslag måste jag säga,
både gjort misstag själv & upplevt andras ...
That's a part of life...

code by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaith

Åsikter!!
Skrivet av: Mia

Promenader under hösten är nog det bästaste sättet att rensa tankarna på!

2007-09-24 @ 13:51:38
URL: http://woodland.blogg.se
Skrivet av: Mia

Näedå, jag ska inte gå ut för hårt. Ma nfår väl köra ett par vilodagar i veckan så går det väl kanske bra.
Men det är så skönt när man kommer hem och det är över.
Så det peppar väl en till att fortsätta även dagen efter. :-)
Har du inte hunnit med Ica Maxi än, så tycker jag att du ska besöka dem. 300kvm med bara frukt och grönt. Känns inte så stort när man är där, men betydligt mycket större än ica stöde. hahaha...

2007-09-24 @ 14:16:24
URL: http://woodland.blogg.se
Skrivet av: Anonym

Ja, det där inlägget mins jag starkt... Det gav mig ångest!! haha.. Känns som jag står still i min utveckling, trots barnen som gett mig en ny roll i livet.. Men den biten att stå på mig och inte ta skit- då är jag en MES!!! =)

2007-09-25 @ 13:01:36
Skrivet av: Catrin

Det är jag som är mesen ;) Glömde lämna namn!!

2007-09-25 @ 13:02:26

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0