##

Nu har jag varit å solat, måste ju bli lite brun inför Marias 40 års fest på lördag!
Så nu sitter jag här nu duschad och med en ansiktsmask i fejjan image1029

I kväll är det lillördag...jag är lite sugen på en god baccardi drink.

-Inge moral kommentar  a'la : "Man ska inte dricka sprit mitt i veckan" TACK!

(I'm a grown woman! image1031)

image1032

Kanske uppdatering i kväll!

Åsikter!!
Skrivet av: Bosse

näädet är bra stumpan
ha så roligt du det är du värd

2007-09-19 @ 19:03:03
Skrivet av: Mia

Man må väl få unna sig en drink om man vill!
Herregud! det hade jag också gjort.
åhh... nu blev jag ju sugen på en ju.

2007-09-19 @ 21:29:49
URL: http://woodland.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0