Shopping

Idag var jag till stan, helt allena! Det var skönt att strosa runt helt själv
bland alla snygga kläder!
Shoppade lite tills på lördag då jag å Carro ska på fest/krogen!
Det ska verkligen bli SUPER kul att komma ut!

*Håller tummarna för att Massa vill hämta på natten*
(Jag vet att du läser vännen image1078 ) -Hihi-

-Mamma, jag glömde att ta ut pengarna IGEN! Du får dom i morron!!

Nu: Tv:n....:-)

Åsikter!!
Skrivet av: Catrin

Hur mycket ska vi gå om varann egentligen? Inte en fest ilag ännu...och nu ska du ut i stan oxå, precs den helg jag åker till sara i sthlm =( Vilken dålig tajming vi har!!! Likaså idag *skratt* Puss på dej!

2007-10-03 @ 21:36:26
Skrivet av: Carro

YES!! Vi ska ha SÅÅ KUL!! Som vanligt när vi går ut tillsammans!! Jag längtar också!! (Weiiiii!!!!!!!)

2007-10-03 @ 22:32:16
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: Bosse

jaså ska du ut o roa dig vännen
hoppas du får det roligt

2007-10-03 @ 23:29:45
Skrivet av: Mia

Har vovven kommit till rätta?
Va kul att gå på krogen! Hoppas ni får skitkul och att det är mycket folk ute!!!

2007-10-04 @ 09:25:39
URL: http://woodland.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0