Hello!

Då var det måndag igen då och en arbetsvecka börjar. Men inte så jobbig för min del, jag är lång ledig till helgen. Fre,lör,sön! SKöNT!!

Idag är det som sagt (skrivet) jobba som står på schemat, till kl 17. Sen ridtur innan mörkret sakta kryper på.
Undra om C har träningvärk i dag? image1062

Ha en skön måndag på er! Update i kväll kanske image1063
image1065

Åsikter!!
Skrivet av: mamilla

Godmorgon!
Har du träningsverk?
Vill bara tala om att flera pratade om din snygga Collis igår på träningen.De sa: - Gud vad fin hon är vilken gång.Hon har super fina gångarter med sväv i.Du ska vara stolt!
Kram Mamilla

2007-10-01 @ 07:55:20
Skrivet av: Kina

Kul att det gick bra på träningen!!! Ha en bra dag på jobbet vännen, själv är jag och målar i lägenheten i stan hela dan(suck)/Kram

2007-10-01 @ 08:20:51
Skrivet av: Sofie

Marie: Men gud va skoj å höra *ler stolt* Kramar*
Kina: Ja du sliter på du vännen, ta det lugnt så du inte blir helt slut! Kramar*

2007-10-01 @ 10:43:40
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Carro

Kina; Håller du på att flytta? :-/
Kul Sofie att det gick så bra på träningen! Och att hästen dessutom är en skönhet är ju ett STORT plus i kanten!! ;-)

2007-10-01 @ 11:20:50
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: Catrin

C är inte jag va?? *skojar* För jag tränar ju aldrig ;)

2007-10-01 @ 15:57:58

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0