Ett förhållande

Jag tror & vet att jag / vi har varit ett hett samtalsämne i nåt år nu.

Jo jag håller med..det är lite ofattbart att jag ,Sofie har träffat Massa,
och viseversa.
VI förstår ert snack (& skit snack). I BLAND!
Vi kommer på nåt sett från olika världar samtidigt som att vi kommer
från samma by.

Men vet ni?!

Det är inte så himla svårt egentligen...
För MIG har kärleken ingen ålder.
Och ni som känner oss vet att vi kämpar på,
genom det goda & det onda.
Vi har absolut inte det perfekta förhållandet MEN det har
vi aldrig försökt spela på heller.

MEN vi har det bra oxå ska ni veta.
FAKTISKT, trots att många av er vill läsa nåt annat.

Man kan aldrig förutspå vad framtiden har att erbjuda,,

Vi fann varann & så är det.

Varför är våran kärlek så annorlunda motför eran?

Pga att du/ni är född på samma årtionde?

Så trångsynta är ni väl ändå inte??

Bra!

Nåja, nu ska jag inte tråka ut er av mina tankar men faktiskt
så blir jag JÄVLIGT less på allt snack i mellanåt!

Jag blir less i bland att försvara min kärlek till Mats (Massa)...
så enkelt är det.

MEN, det är ju så här...kanske skulle jag snacka lika mycket som er,
om jag inte varit med om den här situationen.
Så är det ju med typ det mesta i livet.
Man snackar men för det mesta vet man inte ett skit om
saken. Jag är / var likadan....

PÖSS på er....

Åsikter!!
Skrivet av: Annelie

Visst är väl Kärleken härlig!!=) Stå på er! Stor kram.

2007-10-12 @ 06:37:29
Skrivet av: A igen

Jag har ingen blogg, sorry. =)

2007-10-12 @ 06:38:18
Skrivet av: Anita

Jag tycker ni är supergulliga ihop, det har jag alltid tyckt,problem har alla förhållanden oavsett ålderskillnad.

Kram på er och trevlig helg!

2007-10-12 @ 07:13:51
Skrivet av: Sofie

Annelie & Antia: Tack sötisar :-)

2007-10-12 @ 07:29:33
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Sofie

Annelie: Skaffa en då !! :-)

2007-10-12 @ 07:50:43
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Britt-Inger

Jag tycker faktiskt att det är jättekul att ni är ihop. Massa har haft tur som fått en så snäll å fin flickvän. Även om vi har haft våra små duster sofi, så tycker jag faktiskt det.

2007-10-12 @ 08:23:15
Skrivet av: Sofie

Britt-Inger: Men tack snälla du! Dina ord värmer väldigt mycket ska du veta! Och våra små duster tycker jag är glömda :-) Jag gillar dig skarpt!!

2007-10-12 @ 08:25:26
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Maria

Visst har det pratas om er men det måste väl folk ha slutat med nu.Visst är det stor ålders skillnad. Men jag tycker att är ni glada, kära & mår bra av varandra så är väl det härligt.
Jag tror folk är avundsjuka gumman!
Kram

2007-10-12 @ 08:28:41
URL: http://lofgrens.blogg.se
Skrivet av: nikita

Fortsätt stå på dig Sofie !! Great!! =)
trevlig helg!!

2007-10-12 @ 08:31:22
URL: http://nikital.blogg.se
Skrivet av: Carro

Det var ett BRA inlägg Sofie, tycker jag!! Hoppas att dom som du hört snackat en massa skit läser det här då. *ler
Visst har man så klart undrat över erat förhållande några gånger. Men nu är man van och man accepterar. Det är erat liv och ni som väljer. Och älskar ni varandra så är väl det så starkt att inga ord i världen ska kunna sabba det!! Jag tycker om er båda, och anser att ni kompleterar varandra väldigt BRA!! Så det så!! *skratt!!

2007-10-12 @ 08:37:05
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: Anna S

Nu väckte du gamla minnen till liv =) Jag kom å tänka på i början då ni träffades. Det var en rolig tid. Visst hade jag goda tuggummin då? Hahaha. Visst har det pratats om erat förhållande. Men jag tycker att du/ni gör det väldigt bra som står upp för det. För det om nåt får tyst på dom som pratar. Länge leve kärleken =) Fortsätt kämpa på gumman å ta hand om varann! (hälsa Massa) kram

2007-10-12 @ 10:27:20
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Skrivet av: Anonym

Pratas och pratas... kanske är jag en av dom som du syftar på. Det handlar inte om att nervärdera er på någé vis, utan man är ju nyfiken! Människan är ju lite funtad så... nyfiken på det som inte är så "vanligt".
Jag vet inte så mycket om er, men kan du inte berätta hur det var när ni träffades och blev ett par!? ...jag är bara nyfiken, inget annat!

Till ngt helt annat så kommer jag ihåg när en kompis kommit ur garderoben och blev öppet homosexuell, när jag träffade dom på affärn, kunde jag inte låta bli att titta i korgen på vad dom handlade... Men hallå!? Trodde jag dom skulle äta ngt annat än mej?

Jag kanske inte heller är som alla andra! ...fast vem är det egentligen?

2007-10-12 @ 10:58:01
Skrivet av: Angelica

Lev på som vanligt o må bra. Strunta i allt skitprat! Mår man bra så mår man bra! Vi fick också höra en hel del skit från början men är man envis o kärlekskrank så går det över :) Stora Kramar från mig!

2007-10-12 @ 11:05:22
URL: http://anga.blogg.se
Skrivet av: Sofie

Maria, Carro, Nikita: Tack :-)
Anna: ja jag kommer väl i håg den tiden, faan va skoj vi hade, haha.
Anonym: Kanske skriver jag en liten berättelse nån gång ;-) jag blir därimot lite nyfiken på vem du är? Nån jag känner? :-)
Angelica: Tack!!

2007-10-12 @ 12:04:02
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: marika

hej sofie det är inget fel med ålders skillnad alls!!
Kärleken har ingen ålder.Men jag har en kompis som är 47 år hennes man var 75år och dog i cancer nu..efterlämnade henne och 2 söner 15 o 20 år :( risken finns ju att man blir ensam tidigt...

2007-10-12 @ 17:22:13
Skrivet av: Mia

Määään. Va glad att du/ni kan ge folk ett samtalsämne. ;-)

2007-10-12 @ 17:32:52
URL: http://woodland.blogg.se
Skrivet av: josefin

hej sofie jag hoppas du mår bra jag vill inte att du ska må dålit jag hoppas du mår bra hela livet ut och ha ett bra liv jätte många kramar josefin

2007-10-12 @ 21:02:02
Skrivet av: Sofie

Marika: Ja det är en baksida av det hela :-(
Mia: haha, ja precis! ;-)
josefin: Jag mår så bra så :-)
Kram på er!

2007-10-13 @ 13:13:17
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Therese

Vilket otroligt bra inlägg Sofie!
Kärleken har ingen åldergräns!
Jag pratade om dig med Anna häromdagen och det enda vi sa var att du verkade kär och lycklig =)
Du verkar må bra och det är väl det viktigaste av allt!
KRAM

2007-10-16 @ 11:38:32
URL: http://tostberg.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0