Undervisning!

Japp, jag har fått undervisning här hemma av
Marie (arbetskamrat / vän).
Jag ska ta över en hemsida så jag håller på att lära mig allt krux
ang den image1207
Det är rätt mycket att komma i håg kan jag tala om.
Vi kom en bit på väg idag och ska fortsätta en annan dag!
Jag är IVRIG att komma igång  *fniss*

Sen hade hon med sig en "liten" bonus till mig!...
....programet photoshop 6.0! Snacka om att jag vart GLAD!!!
Så hon visade mig lite snabbt hur det funkade och när hon for
satte jag mig direkt med det och skulle knåpa ihop en ny
header till bloggen....
GAH! Jag kommer inte ihåg hur hon gjorde....Shit. image1212
Kommer ihåg lite,,,men inte tillräckligt. Hon får ta det igen nästa gång.

TACK snälla Marie för all hjälp hitintills! image1213

Åsikter!!
Skrivet av: Bosse

va roligt vännen man får önska lycka till då
merd den sidan

2007-11-05 @ 16:53:52
Skrivet av: Marie

Ska ta det lite llåånnggssaammmmaarree nästa gång!!

2007-11-05 @ 18:21:09
Skrivet av: caroline

Kul! Hoppas att det kommer att gå bra. Du får väl skriva hemside-adressen här sedan då!! =)
Kram

2007-11-05 @ 19:23:45
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: Catrin

Näe, vad avundsjuk jag blir... Jag vill oxå ha Photoshop!! Lyllos dig ;)!!
Puss puss

2007-11-05 @ 20:58:20

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0