Tack!!!

Tack ALLA söta för era peppande och fina kommentarer i förra inlägget!!
Det värmer!

Det har gått bra idag, det var inte smärtfritt vill ja lova men jag ser framåt,
min handled kommer att bli BRA!
Tack mamsen & "momma" för RoLIGT sällskap, herregud vad vi 3 kan skratta
när vi är på vift!

Som ni förstår så är det pekfingervalsen som gäller här nu, och jag orkar inte
skriva så mycket mer nu...
....sängen väntar! Och en 1g Alvedon..

Om jag orkar så sätter jag in lite bilder från trippen till Sollefteå i morron!

Puss på er!




Jag har några i min närhet som inte har det lätt just nu!
Ni ska veta att jag tänker på er, håller tummarna & finns här för ER!!!
Många styrekramar och värme till er!

Åsikter!!
Skrivet av: Catrin

OJ! Inge kul med operation.... Men blir du bra så är det ju lätt värt mödan! Tänker på dig och SAKNAR DIG!!
Nu blir det "brothers & sisters" på 5:an. PÖSS

2007-11-27 @ 22:22:01
Skrivet av: Anders

Hoppas det läker bra,krya på dig lillasyster.Nattinatt

2007-11-27 @ 22:32:19
Skrivet av: Maria

Jag kan tro att det blev en del skratt.
Krya på dig & ta det lugnt med handleden.
Kram

2007-11-27 @ 22:32:36
URL: http://lofgrens.blogg.se
Skrivet av: mamsen

Ja nog får man skratta .momma är för dråplig ibland

2007-11-28 @ 07:55:54
Skrivet av: Sofie

Catrin: Saknar dig med, nu har jag tid att träffas framöver, när passar det dig nåt? Kramar!
Anders: Tack kära bror!
Maria: Ja jag ska ta det lugnare den här gången...ärret är inte vackert på andra handleden..
Mammma: Ja verkligen, hihi

2007-11-28 @ 08:05:43
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0