Kväll...

....
Nu är den här helgen över. Det har varit en mysig helg.

Träningen i kväll var jobbig image1233, hua man var som en spagetti
när man for därifrån, alltså sladdrig inte lika smal. Haha.

I kväll har vi rivit tapeter & förbreder för tapetsering....kolla
in kaoset här hemma:
image1243

Ni ska veta att jag LÄNGTAR tills det blir klart image1207

Jag har hjälpt Matilda med hennes blogg design i kväll.
Kika in så får ni se : ----> HÄR

Natti Natti, imorron väntar en ny arbetsdag i
ombyggnations-kaoset på jobbet. SUCK.


image1215

Åsikter!!
Skrivet av: nikita

du måste ta bort den här h1 och h2 koden på fler ställen i kodmallar, typ på arkivsida inläggssida osv.. ja fick sitta å leta, men du när du går in i min blogg, är då min sidobild + klockan längst upp där dem ska vara?
kram

2007-11-19 @ 06:11:34
URL: http://nikital.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0