Just nu!

Har lite tråkigt....

......................läser Hem ljuva Hem och låter mig inspireras
av alla vackra hem!

Längtar till advent! Ska mysa som bara den på söndag!

Nä nu blir det en kopp kaffe!

Åsikter!!
Skrivet av: Carro

Hej kära svägerska. Hoppas att det funkar skapligt med din handled. Du, jag har inte någon advent känsla alls jag..... Vet inte varför. Den kommer kanske.... Men glöggen, mmmm, den längtar jag efter!
Kram på re! Vi kommer snart och kollar till köket erat!! ;)

2007-11-28 @ 13:08:03
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: elenor

jodå resan kommer nog att gå bra men jag vill hellre stanna hemma. Mår inte så bra just nu oroar mej för Mossen. Vi ska till veterinären imorgon och se vad dem säger. Det kanske är så illa att vi måste skicka iväg honom till hästhimmelen framöver och det vill jag inte men men. Han är dock 25 år. Får försöka att inte tänka så mycket på det och oroa mej i onödan förhoppningsvis kanske veterinären kan hitta något botemedel så han kan leva ett tag till.
Hoppas din handledsvärk går över snart. Vad har du haft för fel på den eftersom du har måsta opererat den? Gjort illa dej någon gång. Nu ska jag försöka orka göra lite nytta, ser hemskt ut här hemma. Samt att jag inte har packat något ännu. Måste orka göra nåt. Fast helst vill jag bara sova inge pigg alls jag.

Skönt att operationen gick bra.

kram

2007-11-28 @ 13:39:01
URL: http://www.ellas81.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0