Go' kväll!

Hej alla söta ♥

Idag har man jobbat, och haft APT. Och där fick vi smörgåstårta, MUMS!

Sitter och är lite halvslö nu...men snart måste jag gaska upp mig.
Ni som följt min blogg vet att jag skrev förra veckan att jag skulle
börja träna lite för att få upp flåset.
I kväll ska jag på spinning=mycket nödvändigt!
Men ack så jobbigt det kommer att bli  image1233

Ha en bra måndag! 
                                               / §ofie


Åsikter!!
Skrivet av: Carro

Bra gjort Sofie! Kör hårt!! Jag följer gärna med lite senare framöver..... Kram!

2007-11-12 @ 18:12:15
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: Gittan

Spinning är jättebra för flåset kommer själv ifrån badet idag simmade lite och gjorde vattengymnastik.
Tack för din kommentar det sporrar. Björnkram från mig till dig.

2007-11-12 @ 18:18:44
Skrivet av: Maria

Hurt bulle där. Här blir det mest promenader, tänkte vi skulle dra igång med friskis & svettis på jobbet igen men först ska vi köpa ett nytt band.
Kram

2007-11-12 @ 19:08:48
URL: http://lofgrens.blogg.se
Skrivet av: elenor

härligt att du har kommit igång med spinning...
hoppas det gick bra

2007-11-12 @ 21:51:08
URL: http://www.ellas81.blogg.se
Skrivet av: Bosse

ha en bra kväll och du ska du inte gförsöka få med dig massa o spinna lite
men det gör väl han så fort han är nära dig

2007-11-12 @ 22:38:37

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0