Go kväll alla bloggisar & ni andra!

Huuua va det blåst i dag! Nån som undgått det? :-)

I morse fick jag för mig att åka till Stöde & träna med Collis.
Tyckte det skulle vara skönt att åka alldeles allena och hoppa
lite. Sagt & gjort. Hon var rätt spänd, kanske för blåsten?
Men själva hoppningen gick  rätt bra. Hoppade inge högt pga
att jag inte orkade hoppa av och höja hela tiden! image1206
Men måste säga att det var rätt rist att vara alldeles själv där.
Hade önskat att Massa var med så man hade nån att snacka med
iaf....

Var ner på Carolines loppis förut där jag fyndade en snygg väska
och en kräm.

I morgon är Massa ledig så jag hoppas på en mysig sovmorgon
tillsammans. Sedan så ska fixa lite här ute på tomten inför vintern,
jag tycker att man inte hinner nånting på helgerna. Dom går för fort!!

Sofie

Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0