Update lördag!

Japp, nu var tävlingen gjord.
Jag red bara clearrounden. Måste säga att det har gått
bättre, första rundan kändes slarvig & hon var alldeles för het / ivrig.
Även jag kände mig en aning stressad. Tror vi rev ett där?..el var det 2?
Iaf så tog jag chansen att rida en omgång till. Då kändes det bättre, men hon var fortfaranade
lite för pigg, hade svårt att "korta" henne och få kontakt med munnen. Men som sagt
det kändes bättre. Även här hade vi ett nedslag.
Hon kändes inte så osäker/rädd för hindren idag iaf. Det var bra.

Johanna & Jesse gjorde bra ifrån sig. Ett nedslag. Toppen bra ridet Johanna!

Bilder kommer senare.

Nu: Dusch & make sen grillning & en å annan baccardi brezzer
hos Steffe. =)

Ha en härlig lördagskväll!



Åsikter!!
Skrivet av: Kina

Att du var stressad det förstår jag absolut, efter allt vad du får gå igenom och då menar jag inte bara din sorg och begravningen! Du har varit kanon duktig idag!!! Bockar och bugar för Johanna också,riktigt snyggt!(snygg bild, tagen hemma hos mig ser jag..hihi)

2007-05-05 @ 17:21:18
Skrivet av: Linnea

Jag hoppas du får en trevlig kväll :)

2007-05-05 @ 18:05:38
URL: http://linnnis.blogg.se
Skrivet av: Carro

Hade kommit å tittat, sofie, om det inte vore för den sena gårdagen....
Tack så mycket för att vi får låna finkan i morgon!Mycket snällt!
Ha så trevligt i kväll!

2007-05-05 @ 20:01:31
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: sofie

Kina: Du är så snäll! Tack!
Linnea: Tack för titten, och hoppas du får en trevlig kväll själv!
Carro: Det är lungt! Hoppas det går bra i morron!

2007-05-05 @ 20:09:59
Skrivet av: sofie

Hejsan vad duktig du var /maja

2007-05-05 @ 21:10:27
Skrivet av: majsan

hejsan vad du var duktig

2007-05-05 @ 21:11:25
Skrivet av: sofie

Tack maja! Du var såå duktig oxå!

2007-05-06 @ 02:42:51
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: majsan

det var johanna med eller

2007-05-06 @ 16:12:18

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0