To night?

Vad händer i kväll blogg vänner & alla ni andra? Blir det lugnt för eran del eller ska ni ta er ett glas vin/öl el en drink med tanke på att det är RÖD dag i morron?

Jag tycker det skulle vara skoj att hitta på nå bus.

??????????????????????????????????????????????????
image355

Åsikter!!
Skrivet av: Marie

Hej!
Lugnt som vanligt, och du med din gipsade handled måste ta det lugnt.men nåt bus kan du väl hitta på!Om inte annat kan du och Massa baka muffins (fniss) el. tårta.
Kram Mamilla

2007-05-16 @ 18:58:19
Skrivet av: Carro

Chio!
För mig blir det nog lugnt. Trots att barnen sover och Daniel jobbar....
Ska ha främmande på fredag kväll. Och så är det ju fest på Lördag kväll, eller hur?!
Kramen damen!!

2007-05-16 @ 21:54:08
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: Anna S

Jag jobbar hela helgen. På lördagnatt ska jag va på knutis. kram

2007-05-17 @ 17:18:05
URL: http://lakelanders.blogspot.com

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0