Tips?

Kan någon ge mig ett tips på hur man
kan få huvudet att sluta tänka på sånt
som äter upp en inifrån?

I kväll har det varit "städ kväll" på SHS (stödehästsällskap)
Det vart så fint, både inne å ute. Nu har dommarholken
fått en veranda *haha*
Oh shit vad vi rensade gamla papper på kontoret,
det vart några påsar!

Funderar på om jag ska ta en kvällspromenad eller
om det blir soffan?
Ena sidan så är det så härligt ute i kväll,
och andra sidan så har jag fortfarande en
sprängande huvudvärk.....hm..

~~update later~~

Åsikter!!
Skrivet av: Carro

Du kanske får "lättare" att somna efter en promenad....

2007-05-07 @ 21:39:44
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0