Resultat!

Nu är man nyss hemkommen efter en dag på stan! Å herregud vilken resa, skrattade hela vägen hem tror jag.
Du är TOKIG du mamma! (hihi)

Inhandlade lite saker:

* 2 par boxer trosor
* 1 döskalle halsband i silver, Tack mamsen!!
* 1vitt jordgubbs halsband med guld kedja
* Brun utan sol cream till fejset
* Mascara, svart


Marie klippte sig super coolt i dag!

FÖRE:                           EFTER:

 

 ---->Halsband
<---jordgubbe

Nu: Ska jag till stallet & mysa med mina djur.


Åsikter!!
Skrivet av: carro!

Super snyggt Marie!!
Du hade också hittat snygga grejor, Sofie!

2007-05-19 @ 08:12:32
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: nikita

Åh vilka fina halsband !!
Hoppas jag har turen att hitta något fint halsband att ha till studenten.
Längesen man såg dig förresten, går det bra med handen efter operationen ?
Krams.

2007-05-20 @ 21:33:30
URL: http://nikital.blogg.se
Skrivet av: sofie

Nikita: Ja det börjar dra ihop sig till studenten nu ;-) Hörde att ni skulle ha smått GRATTIS!!
Handen läker fint efter oprationen.. KRAM**

2007-05-20 @ 21:53:35

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0