Några frågor..

Alltså, jag är uttråkad av att bara gå hemma så det blir en hel drös med bloggade idag.
Mer eller mindre meningslösa inlägg...men men...

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?

Inte just nu, han jobbar.
Har du sett din bästa vän gråta?
Ja det har jag gjort.
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Inga vad jag vet.
Vad åt du senast?
Ett äpple
Har du fått någon komplimang idag?
Nix....=(
Har du varit med i en rättegång?
Nej
Är du polare med grannarna?
Beror på vilken/vilka du menar..=/
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska. Ibland svengelska =)
Vilka länder har du bott i?
Sverige.
Senaste piercingen?
Senaste...Måste vara i naveln, men det är typ 11 år sen.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Söndags....
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Japp det har hänt..Tyvärr.
Har du något husdjur?
Jaa 10 st just nu! & då har jag inte räknat dammråttorna..
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Ja, ofta. Vem gör inte sånt??
Har du varit på stranden i år?
Japp men hästarna
Minns du dina/din musiklärares namn?
Shit....hm...Tror vi hade Stefan G ett tag. Eller?
Hur bra är din syn?
Den är bra
Har du varit på ett party?
Hehe, jo visst har det hänt
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
What?? Are u crazy? No way.
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Öh...? Jaha??
Har du varit utomlands?
Ja.
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har bara varit på ett, Anna & Pärs
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Jag går inte i skolan...
Var är dina syskon just nu?
På sina respektive jobb skulle ja tro.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Inte en aning
Vem ringde dig senast?
Bror A
Vilken tid gick du upp imorse?
Kvart över 7
Vad ska du göra i helgen?
På fredag ska jag bygga bana inför tävlingen, tävling på lördag & ev lite bus på kvällen.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Det var ju inge kul. Spyr du eller?" 
När var du riktigt sjuk senast?
i går, magsjuka!!!.
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Inte en blekaste..
Vad finns i din bakficka?
Jag har inga bakfickor på dom här byxorna.
Har du färglinser?
Nej.
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov som en stock =)
Vad är det första du gör på morgonen?
Kissar..
Vad ska du göra efter det här?
Duscha, som jag tänkt göra HELA dan typ..


Åsikter!!
Skrivet av: jessica

TACK så mycket. jag uppskattar kommentarer och komplimanger! :)

2007-05-22 @ 15:09:25
URL: http://jejejessica.blogg.se
Skrivet av: Marie

Hej!
Kommer du ihåg vad mormor (din farmor) sa när du piercade( hur man nu stavar de) dig i naveln??Rid kurs den 10 juni samt den 30 juni el. 1 juli. Har tänkt hälsa på dig men inte efter er magsjuka på ett tag.Har själv haft det
och vill inte få det igen.Åt inte på 6 dagar.Blää.Tänkte komma och prova tårta hur går det med baket?Kram Mamilla

2007-05-22 @ 16:36:59
Skrivet av: sukka

Det är ju jättebra att du uppdaterar ofta! Det är därför din blogg är den bästa i världen, mycket bilder och skriver ofta!! *me like* =)
Pussar E

2007-05-22 @ 20:03:12
Skrivet av: Sara

Appropå Musiklärare, kom du ihåg han som alltid satte på skivan med Jason Donovan...Lady In Red...??
Vet inte vad han hette, men han hade alltid jeans, skjorta och en superstor svart skinnväst på sig. Skum var han iallafall.
Jättekul att läsa din blogg, precis som E skriver...eftersom du uppdaterar den så ofta.

2007-05-22 @ 22:25:53
Skrivet av: Sara

Appropå Musiklärare, kom du ihåg han som alltid satte på skivan med Jason Donovan...Lady In Red...??
Vet inte vad han hette, men han hade alltid jeans, skjorta och en superstor svart skinnväst på sig. Skum var han iallafall.
Jättekul att läsa din blogg, precis som E skriver...eftersom du uppdaterar den så ofta.

2007-05-22 @ 22:26:10
Skrivet av: sofie

Marie: Ska kolla hur jag jobbar ang ridkurserna. Men baket går det trögt =/ Måste skärpa mig =)
Sukka: Tack snälla snälla vännen. Vad gulligt skrivet, det är sånt som gör att man fortsätter blogga. PÖSS**
Sara: Jag kommer fan inte ihåg han ja, eller så har jag förträngt honom *L* Tack för dina snälla ord vännen.

2007-05-23 @ 09:57:41
Skrivet av: mamsen

jasså du ,,jag pratar svengelska,du är lustig du

2007-05-23 @ 10:57:48
Skrivet av: sofie

Mamsen: Ja du gör ju det i bland, haha

2007-05-23 @ 11:08:59
Skrivet av: Therese

Stal denna lista av dig ;)

2007-05-23 @ 12:00:48
URL: http://www.tostberg.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0