Mamma!

En dikt till mamma på morsdag!

~
   En mor finns med från början
   som källan till ditt liv.

   Med kärleksfulla blickar
   följer hon varje kliv.

   Som livets första måltid
   har hon bjudit dig att smaka.

   Hon ger dig av sin omsorg
   utan krav att få tillbaka.

   Hon tas så lätt förgiven
   som lindring av besvär.

   Och sällan blir hon tackad
   och sedd för den hon är.

   I livets alla skeden förblir
   hon dock densamma.

   Din alldeles unika & högt 
   älskade mamma.
                                          ~~

-Mamma, hoppas du vet att du betyder oerhört
mycket för mig!
Du är en fantastisk person som alltid ställer
upp, och alltid gör så gott du kan.
Jag älskar dig!

Grattis på morsdagen!

image444

Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

tack lilla gumman för dom fina orden. Kram

2007-05-27 @ 19:16:18
Skrivet av: carro!

Det var väldigt fint Sofie. Du betyder nog väldigt mycket själv, för din mamma också!! Mor och dotter är en speciell relation. Kram gumman!

2007-05-27 @ 22:47:52
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0