Kväll

Ghost ship på 3:an nu. Bra film, jag älskar skräckisar.

Fick ett trevligt sms förut, från en "gammal" vän. Det var skoj!
I morron är det operation...*närvöst* Jag kommer att sakna ridningen
som bara den. Men jag får pyssla mer med dom ist.

Nu: Film & sängen!

image320

Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

vilken söt bild. Var hittade du den+

2007-05-14 @ 06:47:56
Skrivet av: Maria & Kruse

Jätte gullig bild. Va synd att inte jag är i stuga nu när ni är där uppe. Jag & Kruse åker dit på torsdag.

2007-05-14 @ 07:38:04
Skrivet av: sofie

Mamsen: Jag hittade den ute i cyber rymden :-) Kommer inte ihåg vart tyvärr.
Maria: Ja men va synd. Om du hade varit där hade du kunnat få bjuda på lite kaffe. Pack bilen å dra iväg redan idag vetja. Hihihihi*

2007-05-14 @ 09:25:11
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0