Dagens!

Dagens låt: Brad Paislley -whiskey lullaby
Dagens klädsel: Myskläder, grå brallor (H&M) & blå huvtröja
Dagens frisyr: Slarvig tofs & snebena lugg =)
Dagens smink: Osminkad
Dagens planer: Åka på träning & uppvakta pappa
Dagens vill ha: Mer pengar
Dagens saknad: Mona
Dagens drog: Datorn
Dagens tråkigaste: Städningen
Dagens måste: Promenad (redan gjord!)
Dagens köp: Kattmaten som jag glömde igår
Dagens dricka: Coca cola light & vatten
Dagens roligaste: Förhoppningsvis blir det träningen
Dagens kärlek: Mina söta kattungar
Dagens mående: Rätt bra, ingen huvudvärk!!
Dagens I-lands problem: Jag har ingen bil!!
Dagens bekväma: Min säng, skulle kunna sussa en stund nu faktiskt...hihi

Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0