1 maj

Jag hade en super trevlig valborg i går!! =)

Kvällen började med fest hos Madde & lagomt tills dom skulle grilla
så drog jag i väg till nästa fest. Hos Anna & Pär,super trevligt var det där.
Men jag satt en stund för länge där för när jag kom till baks till Viskan så hade
jag missat skjussen till Ljunga!! Huset var alldeles tomt hos Madde.

 
 

En "smått" panikslagen Sofie fick till slut tag på kära kusin Agneta som skjussade
mig till Ljunga. TACK TACK TACK

Det var jätte mycket folk på forum,träffade folk man inte sett på år å dar, rätt många Ånge
bor som man kände förr. Skoj!
Men det värsta av allt var när jag stog i baren och en person BET mig i halsen,alltså
helvete vad ont det gjorde!! Varför biter man nån halsen? Helt SJUKT!

Haha, en person sa till mig att jag skulle passa i Big Brother!! Hur tar man en sån sak?
Att man är en väldigt underhållande person som kan göra tv & skapa rubriker?
Att man är en helt galen urblåst blondin utan iq?
Big Brother Sofie, skulle inte tro det. Hahahahahahhahaha!

Men för att sammanfatta det hela utan några smaskiga detaljer (hihi) så kan jag
säga att det var en av de roligaste valborgsmässoaftonar(stavas??) jag varit
med om på flera år.

/BB Sofie

Åsikter!!
Skrivet av: Fru Falsett

Det blev VM i falsksång(karaoke) hos oss senare. Det var många starka segerkandidater men tillställningen slutade tyvärr oavgjort. Några höjdpunkter var självklart min och Anders duett, Cissi och Veronikas moves, Strömmens många högklassiga framträdanden mf. Huvudvärk idag=svar JA.

2007-05-01 @ 15:31:25
Skrivet av: Kina

Svaret är: Själklart en väldigt underhållande person som skapar många underbara rubriker(om dom säger negativa e dom bara avundsjuka).

2007-05-01 @ 17:11:13
Skrivet av: Sara

I Ljunga går man aldrig säker...

2007-05-01 @ 21:11:33
Skrivet av: Neta

jamen det var såå lite såå :P

2007-05-03 @ 12:17:09

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0