Update

Super mysig ridtur i det sköna vädret. Massa följde med på S. Det är så lustigt,
C har blivit så lugn & cool så nu är det Massa som rider den piggaste hästen
*fniss*

Härligt med en promenad till stallet, Troja & jag nöjt.

NU: Jobb!

Åsikter!!
Skrivet av: carro

Hej fröken Sofie.

Tänkte be dig om lite hjälp nu;
Skulle du/Massa kunna släppa ut hästarna och ge dom mat på söndag morgon, runt nio-tio? Vore "great" i så fall. För vi ska bort redan på fredag....om det går.
Så jag håller på att samla in lite hjälp...

tack på förhand!! P&K

2007-03-21 @ 18:15:17
Skrivet av: Fru Norbäck

Ja du "Sussan" är inte att leka med. Massa kommer att rida ifrån oss alla framöver :)

2007-03-21 @ 22:11:40

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0