Tänk posetivt!

När ditt jobb känns tungt och tråkigt, och du är på gränsen till
depression och inget går som det borde på jobbet, gör då detta:

När du åker ifrån jobbet, stanna till vid ett apotek och köp en
stjärttermometer av märket 'Johnson and Johnson'.
Öppna förpackningen och läs bruksanvisningen, där kommer du att finna meningen: 
".. varje termometer har testats personligen i vår fabrik " 

 Blunda nu och upprepa med hög röst minst 5 gånger: 

"....  jag är glad över att inte jobba på  kvalitetskontrollen 
på 'Johnson and Johnson'....
jag är glad över att inte jobba på  kvalitetskontrollen 
på 'Johnson and Johnson'....  "


(Tacka vet jag Knutshemmet!?!)

Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

den var bra...........mycket bra

2007-03-29 @ 07:18:16
Skrivet av: mamsen

PS du lär ju få kommentarer om den idag om inte annat från fru Norbäck och Bosse

2007-03-29 @ 07:20:09
Skrivet av: sofie

Hihi, ja bra säkert!

2007-03-29 @ 07:33:37
Skrivet av: Fru Norbäck

Övertid på Johnson och Johnson är rena himmelriket, jag kan inte tänka mig något annat ideellt jobb, det vill jag klargöra! Hälsningar från en som inte haft en frånvarotimme på 20 år och dessutom varit månadens anställd samtliga månader!

2007-03-29 @ 22:07:16
Skrivet av: sofie

*asgarv*

2007-03-29 @ 22:07:56

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0