Svart på vitt!

Du vet att du var full i går när du:

*..vaknar upp och kommer på att ditt sällskap på Mc Donalds kl 04.00 igår var det lokala fyllot Folke och hans rabiessmittade hund Flisan.

*..vaknar upp kl 15.30 följande dag. Bara för att somna om och sova 13 timmar till.

*..vaknar upp på köksgolvet..

*..vaknar upp med sjuklig längtan efter majonnäs till frukost.

*..vaknar upp på ett motell i Gdansk med ett kvitto på en sista minuten från Arlanda.

*..vaknar upp med en vägkon bredvid sängen som du stal på vägen hem från krogen/festen


*..vaknar upp och inte har den blekaste om var du är eller hur du hamnade där.

*..vaknar upp i din ytterrock och pumps, OPS!


.


Åsikter!!
Skrivet av: Anonym

Jag kan ju erkänna att jag känner igen minst 4 av punkterna, alltför väl...

2007-03-28 @ 14:58:56
Skrivet av: Anonym

sa Fru Norbäck...

2007-03-30 @ 12:56:54

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0