Söndag

Gomorron!
Har ni kommit i håg att ställa fram klockan nu då? Jag gjorde det i natt innan jag la mig.

Det är verkligen super skönt att vakna upp pigg & utvilad. Nykter & städad hela helgen.
Nu ska jag till stallet, sen ska vi släppa ut Daniel & Carros hästar oxå (dom är i fjälls)

Updaterar kanske sen.
                                                        Bye bye

Åsikter!!
Skrivet av: Gittan

Du var mig en pigg en kl. är nu 9.19 ny tid alltså
har inte ätit frukost än ha en bra dag hej!

2007-03-25 @ 09:19:58
Skrivet av: Bosse

hej har dagen varit bra hoppas du har en bra vecka
själv har det varit jobbigt att jobba idag har haft en huvudvärk som jag trodde skulle språnga min hjärna men jag får vara glad att det värkte det sägs vara tecken på attman har något där du måste jag ha väldigt mycket som det värkte hehehehe
Mvh Bosse

2007-03-25 @ 17:21:16
Skrivet av: carro

Tack tack och åter tack!! För hjälpen med hästarna.
Tack vare all hjälp så fick vi ha en super skön och solig skoter-helg i fjälls. Hoppas vi får chansen att åtgälda er!! Kram

2007-03-26 @ 13:13:10

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0