Rubrik

Nu är mitt humör återställt, visste att hästarna skulle fixa det *fniss*
Underbar ridtur.

I kväll blir det varma mackor och tv:n, fredagsmysigt!

K sa i dag på mötet att det fattades en del inlämningsuppgifter från mig,
sen när jag kommer hem och kollar igenom så ligger de flesta uppgifterna
där KLARA! Yes! Bara att lämna in..
Men 3 stenciler har jag att jobba med i helgen. Ska in till skolan på måndag.

Dagens höjdpunkt : Kom i mina svarta jeans, YEEH äntligen!

Dagens låt : Fergalicious!


Här sitter jag å bloggar :-)
image138


Åsikter!!
Skrivet av: Fru Norbäck

Smart med spegeln, så har du nåt snyggt att inspireras av:)

2007-03-17 @ 10:13:54
Skrivet av: Fru Norbäck

...glömde det viktigaste. Grattis till jeansprovningen!

2007-03-17 @ 10:15:24

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0