Rubrik varje gång är svårt..

Jag har glömt att skriva om min födelsedag som var i måndags.
Det var roligt att få lite främmande, och jag fick ju paket oxå :-)
Bla en jätte fin tårtbok, så nu ska man börja baka tårta.
Pengar, en lampa, blommor, å en super söt klänning till Troja, fniss.
Tror jag fick med allt nu...

Just nu sitter jag på jobbet, funderar på att ta komp nån timme idag,
vi är så många..

Bye....update sen

/S

Åsikter!!
Skrivet av: Sara

Åh tårtbok, det skulle jag ha. Ska baka tårtor åt W som fyller år imorgon. Men allt man vill göra är ju så svårt. Hittar massor på nätet man kunde ha beställt till dekoration, men det är ju svårt att få hem till imorgon. Nej, nu är det bara att fortsätta. Kramis

2007-03-22 @ 16:56:41
Skrivet av: Bosse

Hej sofie vet inte om jag sa grattis till dig i måndags men om jag inte så är det nog bäst att jag får ta tillfället i akt o säga det nu: GRATTIS I EFTERSKOTT//Kram från Bosse

2007-03-22 @ 17:32:17
Skrivet av: Anonym

Kul att du tyckte om klänningen, gumman. Men super synd att hon inte kunde ha den!!!!!!
Vi får se om hon kan ha den nästa som kommer....?

Och du; Tusen tack för att ni är så snäll och ställer upp med våra hästar på söndag. TACK!!
(Tjänster och gentjänster) ;D

2007-03-22 @ 22:27:18

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0