My gosh!

I går hade jag planerat att se Medium kl 21 och sen Insider kl 22. Men vet ni vad??
Jag somnade i soffan vid 19.30 och vaknade 1.45!!!!!!!!! Snacka om att jag vart brydd
när jag såg klockan??! Klev upp och drack vatten och somnade om, vaknade till
väckarklockan nu 6. Känner mig lite tung i huvve.
Hundarna vart snuvade på kvälls promnenaden dom stackarna, men dom överlevde
iaf.

Idag jobbar jag till 14, skönt. Ska ut å rida efter jobbet.
I morron blir det troligtvis ridning i Stöde, hoppas jag iaf. Vi hade preliminär bokat iaf.
Lena skulle nog haka på hon oxå. Kul kul!
Susand tappade en sko i går... gör dom nå annat?? Men nu var det ganska länge sen hon
var skodd oxå, tror ja.

Nu: En kopp yoghurt sen jobbet.

Ha en bra dag, kram Sofie

Åsikter!!
Skrivet av: Anonym

Det där känner jag igen, jag brukar va helt yr och inte fatta nåt när jag somnar så där ovetandes. Hoppas givetvis att vi ska rida imorrn.

2007-03-23 @ 08:05:20

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0