JO men visst!

Idag har jag jobbat och slitit ;-) Har en ganska lugn period på jobbet nu så det går bra.
Funderar på om jag ska rida i kväll men man är rätt mör efter att ha jobba 7-17....
...får se hur jag gör. I morron jobbar jag 8-17.

Till helgen (bara måndag & man funderar redan på helgen, haha) har mamma
bjudit hela familjen på lite fest! Ska blir kul, länge sen alla syskon + mamma
pappa träffades samtidigt.

Nä nu ska jag plocka lite här hemma... 
          
                                                                      BYE BYE!

Åsikter!!
Skrivet av: Sara

Hejsvej...inte visste jag att du hade en blogg. Skojiga saker det här, tänk om man hade ork att göra en sån.
Ha det bra, saknade dig på spinningen i lördags =)

2007-03-05 @ 22:44:56
Skrivet av: sofie

Hej Sara!! Va roligt att du läste min blogg. Jag ringde och skulle beställa tid men det var full bokat så jag stog som 4 reserv.. :-(

2007-03-06 @ 07:30:39
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Fru Norbäck

Vad himla kul med familjefest så där, ni är ju några å.

2007-03-06 @ 22:54:49
Skrivet av: Anonym

Ja, vad kul att ni syskon ska få träffas.

2007-03-07 @ 22:50:05

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0