Ingen känsla för fredag

Ingen fredags känslan här.

Måste bero på den jobbiga start det vart idag på mötet.
Satt från 9 -12.30 -i ett sträck! Gah.

Men nu har jag ätit lunch/middag så förhoppningsvis kommer humöret
tillbaks snart.

Ringde till Ånge förut och sa att jag inte kommer dit nå mer...
hoppas hon fick nåt att fundera över,..nä men det är inte bara
hennes fel. Jag hade ingen känsla för henne som tränare heller.
Och det kanske inte är hennes fel. Men jag vart så irriterad över
det där med räkningen jag fick förra gången oxå...grrrr.
Men men nu är det över iaf.

NU: Stallet..och det får mig nog på humör.

Vink vink**

Åsikter!!
Skrivet av: sukka


Måste kommentera förra inlägget men jag tänkte att du kanske inte läser det när du har skrivit ett nyare SÅ jag skriver det här ist.. =)
Du är ju värsta modegurun juh! Har du läst Klick-bilagan som man kan köpa m Aftonbladet?? Där iaf så är det där jordgubbs-halsbandet med!! Du vet hon Sofi Farman som har hand om mode-delen har m det i ett reportage! Kul va?! Puss på dig stumpan

2007-03-16 @ 14:57:32
Skrivet av: sofie

Gahh! Jag har glömt att köpa bilagorna idag, faan. Kul att hon tar upp det då, halsbandet alltså! weeii!

2007-03-16 @ 17:13:44
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: sofie

Sukka: Det spelar ingen roll om du kommenterar ett gammalt inlägg, jag ser det ändå :-)

2007-03-16 @ 17:17:03
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Fru Norbäck

Nu är det jag som är irriterad istället, jag måste bli bättre på att "ta kritik" alternativt våga diskutera med "tränarna". Förvisso är det dom som kan men en diskussion är ju givande och utvecklande. Som det här med att vika av framför hindret i fall det inte känns 100% i anridningen... det bär mig emot att lura Freja så...för henne finns det ju bara en väg, och DET är ju en av sakerna jag älskar med henne!

2007-03-17 @ 10:32:01
Skrivet av: sofie

Tycker oxå att det fänns så fel att vika av..men det är säkert det enda rätta...?? Men klart man ska kunna diskutera med tränarna, kommunikation är viktigt!!!

2007-03-17 @ 10:56:31
Skrivet av: sofie

Tycker oxå att det känns så fel att vika av..men det är säkert det enda rätta...?? Men klart man ska kunna diskutera med tränarna, kommunikation är viktigt!!!

2007-03-17 @ 10:56:45
Skrivet av: Fru Norbäck

HI hi! Du gjorde en "Fru Norbäckare". Dagens eko...

2007-03-18 @ 14:11:47

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0