Hej

Onsdag. Fan veckorna går fort, vilket är bra för snart är det helg och då är man ledig igen.
Skönt. Idag jobbar jag kvällen. I morron skulle det ju egentligen ha blivit operation
men fick ett brev i går att den vart uppskjuten, ingen aning varför?!

Jag är inne i värsta shopping perioden, är så himla sugen att tok köpa kläder,
smycken, skor ,stövlar, smink mm. Det enda som sätter stopp för att jag inte ska spåra
ur totalt är min otroligt ansträngda mars-ekonomi. Vill ha lön NU!
Vill åka till stan å gå och strosa, titta på kläder och fika. En heldag liksom.
Fick mitt jordgubbssmycke igår, det är så sött. Beställde inte en röd utan en grön,
lite annorlunda. (sätter in bild senare)
Men jag kommer nog att inhandla en röd oxå...kanske.

Mina planer för dagen är att ta en promenad till stallet och rida, sen hem
duscha och åka på jobbet.

Men innan stallet: Frulle.

Åsikter!!
Skrivet av: Fru Norbäck

Vi får passa på att rida lite nu då cowbooy när du fick "dispans".

2007-03-21 @ 22:07:22
Skrivet av: sofie

Absolut!!

2007-03-21 @ 22:46:40

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0