Hej

Jaha! Då var det söndag. Skönt, helgen snart slut :-)
Guud vilka knepiga drömmar jag har haft i natt..Om allt & inget.

Tror det var nån som partajade igår...hade ett missat samtal
kl 01.40 tror ja det var, hihi.
Var och uppvaktade Matilda igår, hon fyllde 6 år.
Idag ska hon har kalas, 21 barn bjudna, gahh.
Carro får det hon gör! *L*

"Det främsta syftet med barnkalas är att påminna dig om att det
finns värre barn än dina egna"
Kathrine Whitehorn

Idag jobbar jag delad tur, jobbigt. Är ledig mellan 12-15.

NU: Frukost (samma som igår) sen jobbet.

Ha en skön söndag allihop!

image139


Matilda för några år sen..:-)


Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

sötnosen

2007-03-18 @ 09:11:04
Skrivet av: Fru Norbäck

Jodå kortspelsparty kan man säga, lite för kul bara. Stånk.

2007-03-18 @ 14:09:06
Skrivet av: Anonym

världens góaste unge! :)

2007-03-19 @ 12:43:53

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0