Grr!

Alldeles nyss hade jag skrivit ett LÅNGT inlägg....om bla att dom har uppdaterat bloggen så
det är därför jag inte har kunnat skriva tydligen. Sen när jag trycker på förhandsvisa och
ska kolla hur det ser ut, så försvinner det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det är synd att man inte har kunnat skriva på nån dag, för känslor
kan jag inte skriva om i efterhand. Dom måste finnas där när jag skriver,
i rätt ögonblick för att jag ska förmedla den rätta känslan.
Som igår efter träningen skulle jag ha behövt skriva, men nu har det mesta
runnit av mig.

Planen för idag var att åka till Bosjön med hundarna om solen strålade
som igår, men än har den inte tittat fram.
Johanna och jag ska ut & rida sen iaf, NICE!
Jag vet inte vad som händer i kväll, kanske blir ja nykter?! Nja, nu ska jag
inte skriva fö mycket, hahaha! Det är coutry/rock kväll på Edeskola,
men ja vet inte. Det var ju så lite folk sist...

Duschade hundarna i går kväll. Nu luktar dom gott och är så mjuk i pälsen.
Atlas har den perfekt längden i sin päls nu.

Nä nu ska jag äta frukost! Bye..

Åsikter!!
Skrivet av: Marie

Hej!
Rocka loss ikväll du.Mamilla

2007-03-03 @ 11:34:04
Skrivet av: Anna

Jag har försökt att kommenterat flera ggr men det har inte gått. Ha en underbar helg tjejen! kram

2007-03-03 @ 13:56:16
URL: http://lakelanders.blogspot.com/
Skrivet av: sofie

haha, ja jag får se :-)

2007-03-03 @ 16:04:50
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Fru Norbäck

Bloggjäveln har ju inte funkat!

2007-03-03 @ 18:23:16
Skrivet av: Anonym

...om du hade en aning om.... vilken perfekt födelsedagspresent jag har hittat till dig! Så KUL!!

2007-03-04 @ 19:54:24
Skrivet av: sofie

Hm, nu blir jag nyfiken!!

2007-03-05 @ 07:36:36

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0