God morgon mina vänner & ni andra som tjuvläser bloggen :-)

Jaha, då var det favorit dagen i veckan då, lördag. Jag hade ju önskat att jag fått spendera den på
nåt annat ställe än jobbet, men det känns ok. Trist att inte Kina & Margit är där bara.
Dom *jävlarna* är i Whowally (Vemdalen) och röjjer...;-)

Vart rätt tidig kväll igår, skönt. Det är så bra nu när man jobbar dagen, när jag har fått
rät sida på dygnet. Även om jag är ledig så vaknar jag nu vid halv 8 typ.
Det är så jag vill ha det. Jag mår bäst av att vara vaken på morgonen, för jag är i
grund och botten en morgon människa. Nice to be back *L*

Idag fyller Matilda (syskonbarn) 6 år. Man har lyssnat på nedräkningen ett tag nu *fniss*
Jag tänkte åka dit direkt efter jobbet, slutar 17.

Nu: Frulle, en kopp yougurt & en apelsin.

Ha en underbar lördag allihop..  *vink vink*

Åsikter!!
Skrivet av: Freppe

Lika bra att ge sig till känna att man snokade lite ;) trevligt att man inte är ensam att vara upp i alla fall:)

2007-03-17 @ 07:45:34
URL: http://pippy.blogg.se
Skrivet av: Fru Norbäck

Idag hade det vare kul och rida ihop, synd att du knegar bara, en annan gång.

2007-03-17 @ 10:11:59

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0