God Morgon allihop!

Jag har nyss kommit ur en låååång dusch, en het dusch. Det behövdes, övervägde igår kväll om jag skulle duscha då el nu till morgonen, men jag  kom det att jag vaknar till bättre om jag duschar till morgonen. För att inte tala om frillan man får när man lägger sig med blött hår, gaahh!

Ha en bra tisdag och sköt om er!

Kram Miss S

P.S Fru Norbäck, nu är jag kvalificerad till att gå med i BRF
       (Blekfisarnas Riksförbund) *fniss*  D.S

Åsikter!!
Skrivet av: sukka



Hej stumpan!!

Faan va trevligt att träffas igår, kan inte komma över det.. =)
Ska ta mig i kragen å bestämma en dag/kväll ni kan komma till mig! Ni är dom bästa å utan er skulle jag känna mig betydligt fattigare! Älskar dig!

Pöss pöss pöss

2007-03-13 @ 08:48:54
Skrivet av: Fru Norbäck

Välkommen till BRF, jag är säker på att du kommer att vantrivas hos oss. Fniss.

2007-03-13 @ 11:49:51
Skrivet av: sofie

Haha! Det är jag oxå övertygad om!

2007-03-13 @ 12:35:05

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0