Fotbad

Jag gjorde ett härligt fotbad förut och filade & smörjde mina fötter,
det är härligt med fotbad, avkopplade.

Nu har jag nyss beställt böcker på cdon.com. Rätt billiga böcker där faktiskt.
Hittade inte den boken jag köpte på rean i stan på cdon, tänkte jämföra
priset men icke! Sökte även nån bra tårtbok men hittade inte det heller, bättre
att kolla efter det i stan så man kan snabb bläddra å se om det är nå att ha :-)

Nä nu ska jag ner till tvättstugan å hämta min vita skidjacka
och hoppas på att den blev riktigt ren i tvätten,
sen är det bingen som gäller.

NATTI NATTI!
Dröm sött, vakna blött!  :P

Åsikter!!
Skrivet av: Marie

Hej på dig!

Eftersom du fyller år snart så vore det ide att göra ett prov konstverk med tårta.Vi kommer.Så sök nu en tårtbok alt. ÖNSKA dig en i födelsepresent. Kram Mamilla

2007-03-07 @ 09:12:06
Skrivet av: sofie

Marie: Inte behöver ni uppvakta mig heller, jag uppvaktar ju inte er. Ja kanske man ska önska sig en i present, så har man ett år att öva på! hihi!

2007-03-07 @ 09:18:19
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Marie

men hallo du har ju varit såå många ggr. med presenter till barnen samt till oss. Eller blir vi portad när vi kommer?kram mamilla

2007-03-07 @ 09:49:42
Skrivet av: sofie

Marie: Haha! Klart ni inte blir portad! Det är så roligt med främmande så! Men nu för tiden har man ju 7 syskonbarn att uppvakta + syskon och föräldrar....:-)

2007-03-07 @ 11:26:40
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Marie

Ja,stor familj och släkt.Men ack så roligt är det eller hur?Kram Mamilla

2007-03-07 @ 21:07:07
Skrivet av: sofie

jo visst!! :-)

2007-03-09 @ 08:35:30
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0