Fokus

Jag köpte nyaste häst fokus (+ en cola light burk!!) på rasten i dag. :-)
Det var en sån bra artiktel i den.
"Vem, o vem vet den absoluta sanningen?"
Skit bra skrivet, precis i min mening. Det tragiska var att i min tidning så
var det fel i artikeln, feltryckt. Så jag kunde inte läsa klart den.
Undra om det är så i alla tidningar?? Ska åka på Ica och titta efter sen.

Idag ska mamsen bjuda på mat, fläsk, lösås och potatis! Fan va gott det ska bli.
Åker dit direkt efter jobbet. Skönt att få maten "serverad" när man jobbat hela dan'!

*vink vink*

UPDATE: Ringde hästfokus och dom sa att artikeln fanns att hämta ut på hemsidan,
ett tips!! www.hastfocus.se

Åsikter!!
Skrivet av: Marie

Hej!

Vad handlade artikeln om?Vi åt också fläsk ,potatis och löksås igår håller med att det är gott.Men du har ju tur som får maten serverad ibland.Det skulle jag också vilja få lite oftare.
Kram Mamilla

2007-03-01 @ 15:18:52
Skrivet av: sofie

Det var en artikel om allmäna tankar kring kunnande häst människor, vad folk tror sig veta osv. Gå in på hemsidan och läs! :-)

2007-03-01 @ 18:01:14
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Fru Norbäck

Den ska jag kolla in direkt, tack för tipset.

2007-03-01 @ 21:09:54
Skrivet av: Fru Norbäck

Den ska jag kolla in direkt, tack för tipset.

2007-03-01 @ 21:11:35
Skrivet av: Fru Norbäck

Testar!!!

2007-03-02 @ 23:26:51
Skrivet av: Fru Norbäck

Komentarena kom in tids nog alltså! Jo jag tycker ju precis som i artikeln att man ska plocka russinen... skilja agnarna... osv, det är inte lätt men intressant. Min drömvision är att skapa en häst som kan användas till allt och som känner lust och självförtroende inför det som den ställs inför...och visst måste man tro på sig själv, sin förmåga och sina beslut och våga stå fast vid dom, snarare än att hela tiden behöva förlita sig till andra och tro att de sitter på facit... men är vi i ridsporten verkligen mer ego... knappast, tveksamt..tänkvärt!

2007-03-02 @ 23:40:06
Skrivet av: sofie

Ja du har rätt fru Norbäck

2007-03-03 @ 15:34:17
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0