Benhinnor bla...

Tog morgon prommisen vid 7 (duktig Sofie!!!) Men det var ingen trevlig promenad i dag.
När jag hade kommit ca halvvägs så värkte benhinnorna så det kändes som
en yxa i vardera ben. Fel skor?? JA! Gah. En liten stund efter det så tog
batterierna på MP3 spelarn' slut, jag hatar att gå utan musik.
Jag blir insprerad av att ha musiken på. Men men syftet med promenaden
var ju motionen och den fick jag ju ändå. :-) Köpa nya batterier i dag.

Appropå köpa så ska jag till stan idag med. Får lön idag och jag tänkte köpa
ett par nya skor (skulle behövt gympa skor oxå..) och även göra ett besök på Boa.
Måste ju ladda förrådet lite tills på lördag då angel tävlingen är, weeii vad jag längtar.
Hoppas hoppas att det blir fint väder, det gör så mycket. Att kunna sitta i solen
med en cider i handen och kanske en å annan kask. :-)

I kväll ska jag till frissan. Ska bli så skönt, hatar att ha en utväxt efter slingorna.

Men nu gott folk så ska mina hästar få komma ut i hagen.

Kram på er!

Åsikter!!
Skrivet av: Anonym

Längtar otroligt till lördag jag me, lyllo dig som ska till frissan då. Du ligger alltid steget före...:)

2007-03-27 @ 16:01:26
Skrivet av: Fru Norbäck

...was talking.

2007-03-27 @ 16:03:56
Skrivet av: sofie

Ja faan va vi ska parta då gumman!!

2007-03-27 @ 17:31:51

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0