Bakverk

Jag gillar att baka. Även om det inte blir så ofta.
Ser ingen mening med att baka en massa kakor som sen
inte blir uppäten utan slängs.
Själv gillar jag inte kakor så mycket
(pratar då om tex drömmar el kokostoppar exempelvis)
& främmande händer det inte ofta att jag får.

Jag har alltid så länge jag kan minnas varit facinerad av tårtor.
Vart överlycklig när jag lärde mig att baka en sån där vacker
fjärlistårta som faster Ingvor visade mig.

Funderar skarpt på att lära mig baka tårta på riktigt, som en hobby.
Låter det konstigt??
Ja kanske för den som aldrig tänkt på tårtor som jag gör, som konstverk.
Jag sitter mycket här på nätet och kollar runt på olika tårt-sidor och blir inspirerad...
-Jo jag ska en dag gå på kurs!

Sätter in två bilder på underbart vackra tårtor....
tyvärr är det inte jag som skapatdom.

Men en dag kanske...kanske...








Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

ja det tycker jag du ska göra. säkert en kul hobby, villiga försökskaniner till provsmakning måste detju finnas gott om

2007-03-03 @ 11:08:45
Skrivet av: mamsen

ja det tycker jag du ska göra. säkert en kul hobby, villiga försökskaniner till provsmakning måste detju finnas gott om

2007-03-03 @ 11:08:47
Skrivet av: Marie

Hej!

Ja,ett mycket bra förslag från mamsen. Jag kan vara en av försökskaninerna.Jag gillar tårta.Mamilla

2007-03-03 @ 11:32:55
Skrivet av: sofie

Härligt att ni ställer upp, haha

2007-03-03 @ 15:33:48
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Fru Norbäck

Coolt, jag älskar gosaker.

2007-03-03 @ 18:22:16

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0