Varför rubrik varje gång? Svårt.

Nyss hemkommen från stallet. Collis & jag har varit ute och ridit, mysigt.
Tänkte att jag skulle vara ute i tid innan det blev för varmt, men icke.
Det var stekhett!!

Jag trivs inte här hemma. Mår så pissigt över att det inte ens finns en balkong
att öppna...och sitta å fika på osv. Det blir liksom inte att man går 3 trappor ner
för att sen gå på baksidan av huset och sätta sig en stund... :-(
Men men...finns inte så många alternativ heller.

Nu: Duschen

*vink vink*

                   code by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaith

Åsikter!!
Skrivet av: Helen

Så mysigt det låter med er ridtur, skönt med värme men ibland kan det bli för bra.
Svar: Den är god, prova gärna :)

2007-06-05 @ 12:48:49
URL: http://qristall.blogg.se
Skrivet av: mamsen

förstår dig

2007-06-05 @ 13:52:19

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0