Update!

Den här helgen har varit super mysig!!!

Det kom ca 30 pers på brännbollen!! Snacka om att jag är nöjd.
Kanon väder & härlig stämmning. Men nästa gång tar man en helkväll
där... (drog på fjongstock senare)

Skriver inte så mycket mer, trots att det finns MASSOR att berätta ;-)
Bilderna får tala för sig själv.

Fredag:
  
Lördag:
  
  
  
Söndag: (Utflykt till Norraberget, jag, Stefan & Massa)
  
Jag & Massa i Gimsjön. (Massas stuga)
PARADISET på jorden!!
  

Ja, nu vart det en del bilder. Synd det tar sån tid att lägga upp bara..

NU: Ut i solen igen!

.

Åsikter!!
Skrivet av: Gittan

Du är beundransvärt som håller på med så mycket kram Gittan

2007-06-03 @ 20:00:36
Skrivet av: mamsen

ja det var en mycket lyckad kväll. Bra ordnat Soffan

2007-06-03 @ 20:03:06
Skrivet av: sofie

Gittan: Tack!!Kram
Mamsen: Japp, det vart skit bra. Planerna igång redan inför nästa träff ;-)

2007-06-03 @ 20:28:07
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: carro!

Fina bilder!! Verkligen.
Och du; Jag håller med om att det tar tid å lägga upp bilderna....Phuu
Det är så man gruvar sig ibland...
Tack för en trevlig kväll i alla fall!! Kram kram

2007-06-03 @ 22:53:31
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: Bendt

Det gjorde du bra, det var kanonkul

2007-06-04 @ 11:20:41

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0