Lördag!

Nu har jag bara en arbetsdag kvar. Skönt. Nu ska jag hem och äta varma mackor
med taco-köttfärs på. MYS!

Nu:
Rapport till natt-tjejerna.

BYE!

Åsikter!!
Skrivet av: Sara

En dag kvar till semestern? Härligt, själv jobbar jag två veckor till...tur man är ledig varje onsdag ändå.
Har du några bra recept att använda blendern till? Köpte en igår, men receptboken som skulle ingå saknas...
Testade jordgubbar, naturell youhurt o vaniljsocker...blev kanongott!

2007-06-30 @ 23:13:34
Skrivet av: Caroline

Härligt!!

2007-07-01 @ 10:02:43
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: Sofie

Sara: nej inte en dag kvar till semestern utan till 2 dagars ledigt =) (efter jobb helg)Ska kolla hemma om ja har nå bra recept (är på jobbet nu) Ah, vanlij socker, det ska jag blanda med jag oxå nästa gång!!!tack för tipset. Kram vännen!
Carro: ;-) Kram**

2007-07-01 @ 11:02:14
Skrivet av: josefin

hej det låter gått sofie jag älskar varma mackor kram josefin:-)*******

2007-07-07 @ 22:45:07

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0