.

image524


Var ute på en liten promenad i morse, men jag hade så jävla ont i foten (spricka)

så jag kunde inte gå så långt...*suck*
Nu sitter jag här å är nyduschad & funderar över vad jag ska hitta på idag =)
Ridtur i kväll med Lena är inplanerad  iaf.
I morgon bär det av till stan, det ska bli skoj!

Vad ska ni göra idag???

Nu: Frulle

                              See ya later!


Åsikter!!
Skrivet av: Gittan

Har ett bra tips på onda sprickor Aloe Vera blomman (inte tubsalvor) Du kan komma in till mig skall du få en Jag har flera Om du vill slltså

2007-06-07 @ 09:39:55
Skrivet av: sofie

Men va snällt!! Är du hemma idag?

2007-06-07 @ 09:45:31
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: carro!

Vi ska bara vara hemma! Har nyss klippt Kalle.

2007-06-07 @ 11:32:10
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: Gittan

Jag är alltid hemma vet du

2007-06-08 @ 09:44:53

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0