En lista.. =D


Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt
Humör just nu? Seg..
Favoritgodis? Är svag för chocklad..
Är det nåt du absolut inte äter? Hehe, ja det är en del..tex bruna bönor
Kläder just nu? Svarta leggings & ett brunt längre linne + mitt vita jordgubbshalsband
Musik just nu? Ingen just nu..
Vad sa du senast? "Det är bara skit på tv:n"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? 70 talet
Sommarplaner? Bada, sola, festa & träna (hästen)
Fisk eller badkruka? Fisk
Saft eller alkohol? Varför inte både och?!
Hur många kuddar sover du med? 2
Favoritväder? Sol!!!!
Om du var fast på en öde ö, tre saker att ta med? En båt, mat och mobilen (hihi)
Spelar du nåt instrument? Nix... =/
Morgon- eller nattmänniska? Hmm... Både och ^^
Sparare eller slösare? Slösare
Har du några homosexuella vänner? Japp
Bio eller promenad? Båda!
Är du kittlig? Nix
Snarkar du? I bland..
Stjärntecken? Fisk
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att jag kunde trolla..
Vad vill du jobba som? Ingen aning..=(
Chips, morötter eller godis? Chirra & dirra, så klart!!
Pizza eller hamburgare? Hamburgare, helst på MAX!
Skriver du dagbok?
Bloggar
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har hål i öronen & i naveln
Gungar du på stolen? Nej
Vilken hand håller du gaffeln i? Båda
Hur många syskon har du? 2
Kaffe, te eller inget? Kaffe
Vad längtar du mest efter just nu? Semester & mer pengar

.


Åsikter!!
Skrivet av: Anita

Gokväll i stugan!
Glömde fråga dig förrut när jag träffade dig, vet du någon man kan köpa en säck hö och en säck spån av?Är dödligt less på att bära hem småpåsar från koppra :-/
kramen från *låtsasmoster* :-)

2007-06-03 @ 22:45:27
Skrivet av: sofie

Anita: Ska kolla upp ang spån & hö =) KRAMAR**

2007-06-04 @ 09:05:38
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0