At work

Jiihaa!
Idag är det fredag. Satan va skoj, älskar när det är helg å jag är ledig.
Vem gör inte det förresten!?! :P

I kväll är det hopptävling, Collis & jag är anmälda, hehe.

Jag fick en suprice idag på jobbet, jag trodde jag jobbade till
kl 15 men jag jobbade bara till kl 14. Det gör faktiskt skillnad..=)

I morron är det kräftskiva hos Henke.
Ska bli roligt, en tidig kräftskiva,! =) Hoppas det blir mycke folk.

 Ha en härlig fredag mina vänner & ni andra.

Kram Miss Sofie

Åsikter!!
Skrivet av: Nikita

Härligt å få sluta tidigare =)
Syns till veckan på jobbet hoppas jag ? Du har väl semester andra perioden?

2007-06-15 @ 14:03:03
URL: http://nikital.blogg.se
Skrivet av: Bosse

Ha så roligt vännen och låt inte kräftorna bita
dig i näsan

2007-06-15 @ 16:09:36
Skrivet av: margit

men tjenare bruttan!! sem är ju underbart att ha..hahaha. Sten tycker att vilda är bra mycke finare än den där gråa hårbollen...så vi har fått gömt na i skrubben så att hon inte ska bli strimlad!! puss & kram

2007-06-15 @ 18:54:01
Skrivet av: sofie

Niktita: japp vi syns till veckan =)
Bosse: jag hoppar kräftorna, bllääää!
Margit: vad är det ja hör?? Smiska Sten ifrån mig ;-)

2007-06-15 @ 22:53:23
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: carro!

Gud vad gott å roligt med kräftskiva!! Mmmm....
Jag blir avis! =)

2007-06-16 @ 09:23:08
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0