YES!

Nu är det helg, guud va skönt! I morron ska jag sova ut, ska bli underbart.

Ska åka till stallet nu sen blir det iCA och handla lite fredags mat....
Jag skulle vilja grilla, trorts att det inte är grillväder. Får se vad det blir.
Hm, skulle vara jäkligt gott med en paj oxå...=)

Beställde några baccardi brezzer (melonsmak)
från systemet förut, kanske man tar sig en sån till maten.

Nu: Stallet

Åsikter!!
Skrivet av: Caroline

Gott med brezzer! Själv så ska jag servera alkoholen i kväll... Väldigt bra! För det har blivigt lite väl stort intag av denna vara nu under Daniels semester.... Och det syns verkligen på vågen vill jag lova! *Ghhaaa* =(

2007-07-07 @ 12:55:41
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0