Uppdatering!

Dagens:

-Humör: Slö
-Frisyr: Lite lockigt & uppsatt i en klämma
-Kläder: Shorts & sport bh (slappish=)
-Smik: Maskara, only.
-Låt: Spending my time/Roxette
-Måste: Hm...tror jag har uträttat alla måsten för
              dagen nu! Skönt!!
-Jobbigaste: Jobba
-Roligaste: ?? Oj, jag måste ha haft en tråkig dag.
                     Men dagen är inte slut än, haha.
-Mat: TACOS, blev det! Åh så gott!!!!!
-Nästa: Slappa lite!

Åsikter!!
Skrivet av: Sessan

Det finns i alla storlekar än så länge! Vet dock inte hur länge de kommer att vara kvar! =) Jag har en S, för att brösten inte fick plats i en XS! Tihi... 249 kostar klänningen, så det var inte ens dyrt! =) Bra va!

2007-07-06 @ 20:16:30
URL: http://sessan82.blogg.se
Skrivet av: Sara

Hoppas du får en härlig ledig helg. Har vart på 6årskalas i Munkan, Wilmas kusin fyllde år. Vi åt oxå taco. Smaskigt!!!

2007-07-06 @ 21:02:03
Skrivet av: sofie

Sara: Ja visst är tacos helt underbart?! Hoppas ni får en härlig helg oxå!! =)

2007-07-06 @ 21:52:03
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0