Update

Husvisningen gick bra. Jag kan helt klart se mig själv bo där,
men dom begär alldeles för mycket tycker vi.
Men det finns potensial (stavas?) att fixa om å så där...
Det tåls att fundera på.....

**Vink Vink**

Åsikter!!
Skrivet av: Sara

Kul, då får ni fundera hur ni vill göra. Man känner ju oftast direkt när man kommer in om man trivs eller inte. Så kände jag för vårt hus, även fast jag var här många gånger tidigare....men då visste jag ju inte att jag en dag skulle stå som spekulant på det. Att göra om är roligt...och man får tänka på att Rom inte byggdes på en dag ;)

2007-07-19 @ 21:40:14
Skrivet av: Anna S

Va spännande med hus!!! =) Kan du ha hästarna där? Det vore ju super å ha ett eget hus. Hoppas det går vägen. kram

2007-07-19 @ 21:42:34
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Skrivet av: sofie

Sara: Nä man får tänka så, att Rom inte byggdes på en dag men jag vet sen tidigare erfarenheter att det är så jobbigt med "större" renoveringar, som typ byta kök osv. Får se hur det blir :-)
Anna: Nix det är inget stall,tyvärr. Men jag fullkommligt ÄLSKAR tomten...=)

2007-07-19 @ 23:44:42
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: nikita

åh vad roligt med hus :D vart var huset ? kraaam

2007-07-20 @ 06:40:02
URL: http://nikital.blogg.se
Skrivet av: Catrin

För det första: Skambjud!! ..med tanke på att det behöver renovers och har varit ute länge nu!!
Accepteras det inte kan man ju "kanske" tänka om ;-) och gå upp lite!
Går det inte att få till stall av förrådsbygnaden?? Men iofs behöver du väl hage å, eller? :)
Kul iaf..
DU!! Skaffade blogg igår och kommer ingenstans! Nu förstår jag dig när du sa att det var svårt att göra om sidan... Jag har så vårt att veta VAR jag sa ändra siffror/bokstäver! VILKET MÖRKER!!! :)

2007-07-20 @ 09:52:30
Skrivet av: sofie

Nikita: I Viskan så klart ;-) hihii*
Caffryn: Jo det går att göra stall av det..och hage finns det mark till. =)

2007-07-22 @ 18:02:51
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0